Jumaat, 29 Julai 2011

kenapa aku nak menulis?

Saja. Takde sebab pun. Kebetulan hari ni rehat petang jumaat agak lama. Aku malas nak balik rumah (tadi ada jamuan sempena nak sambut Ramadhan), jadi terus saja lepak di office. Kalau balik, biasanya aku masak lah di rumah. Makan tengahari. Dah alang-alang kenyang makan free tadi, tak jadi lah balik.

Godek-godek komputer, tetiba rasa nak berblog pulak. Hehe.. dulu pernah menulis dah pun.. time tu just nak update pengalaman mengandungkan Imam, supaya ada kenangan tu nak dibaca balik..(eh, blog ni akan kekal ke eh? tak hilang ke dalam tempoh beberapa tahun?-itu aku tatau la..just masa tu nak share story mengandung je..)

Lepas tu lama tak berblogging.. cuma layan FB pulak.. baca update kawan-kawan kat situ. Sekarang ni, gian pulak nak menulis. Nak luahkan perasaan je la..nak menghasut ke, nak mengumpat ke.. aku selit sikit-sikit je.. mengarut ikut pemikiran aku je la..kui..kui.. (hasut buat baik je la..)

Dalam story aku akan datang ni, aku nak ceritakan perihal aku, kerjaya aku, anak aku, keluarga aku la..kalau sudi baca, baca saja lah.. yang baik buat teladan, yang buruk jadi sempadan.. aku hanya menulis ikut mood semasa aku je.. kalau sehari rajin nak update sampai 5-6 entri... layan je la.... kalau tak..seminggu tu langsung takde...

ok.. aku nak tumpang rest tengahari ni.. petang ni takde kelas..(aku mengajar IPTA.. *dirahsiakan)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan